ارسال پیامک صوتی یکی از روشهای تبلیغاتی است که پس از معرفی توسط سامانههای ارسال پیام کوتاه، به شدت مورد توجه کارفرمایان کسب و کارها قرار گرفت. سامانههای پیامکی پس از فراگیر شدن استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، به دنبال راهی بودند تا امکانات بیشتری را برای تبلیغات در اختیار کاربرانشان قرار دهند. بدیهی است که تبلیغات صوتی تأثیر بیشتری در مقابل متن داشته باشد. از همین رو امکان تبلیغات صوتی را به پنل اس ام اس اضافه کردند. موضوعی که امروز مورد بحث قرار میدهیم معرفی پیامک صوتی و کاربرد آن در راستای بازاریابی و جذب مشتری است.
نحوه استفاده از پیامک صوتی
برای ارسال پیام صوتی، باید با استفاده از زیر منوهای پیامک صوتی، اقدام به ثبت و بارگذاری آوای جدید کرده و یا تبدیل متن به آوا انجام دهید. در پنل اس ام اس پیام رسان، به دو صورت میتوان آوای جدید ایجاد کرد. در زیرمنوی استودیوی صدابرداری، میتوانید با استفاده از صدای خود، محتوای صوتی خود را آماده کنید. همچنین با استفاده از گوینده مجازی میتوانید متن مورد نظر خود را به آوا تبدیل و آمادهی ارسال کنید. پس از انجام این مراحل میتوانید آواهای ثبت شدهی خود را در انواع ارسالهای تکی، گروهی و منطقهای استفاده کنید.
کاربرد پیامک صوتی
شاید بتوان مهم ترین موضوع را درباره ی پیام صوتی، انتقال احساس دانست. همیشه آوا در مقابل متن از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است. در نظر داشته باشید که میخواهید فروش ویژهی آخر هفتهی خود را به مشتریان خاص خود اعلام کنید، یک صدای گرم و صمیمانه همراه با حس هیجان ناشی از تخفیفات شگفت انگیز شما میتواند انگیزهی بیشتری برای مشتریان شما ایجاد کند، در نتیجه شما بازخورد بهتری دریافت خواهید کرد.